WHO'S JIYA | - THE MOST BEAUTIFUL MAKEUP IS PASSION

Vrouwen. We hebben het allemaal: dromen, ambities, talenten, doelen, uitdagingen en passies! Als we met z’n allen deze dromen en passies zouden verwezenlijken, profileerden we als topvrouwen, allen van toegevoegde waarde voor de maatschappij waarin we leven. Nog belangrijker: we worden er gelukkig van!

Jammer genoeg komt het nog te vaak voor dat vrouwen hun dromen niet verwezenlijken. Dit heeft diverse oorzaken. Vaak blijkt de opvoeding een rol te spelen, is er onvoldoende informatie over de kansen die de maatschappij biedt en ontbreken zelfvertrouwen en assertiviteit. Daarom zal JIYA, samen met organisaties en succesvolle vrouwen, vrouwen inspireren en faciliteren. JIYA gaat vrouwen ondersteunen bij het verwezenlijken van dromen en passies. JIYA is de brug tussen vrouwen en hun passies!

• JIYA2
  • JIYA1
  • JIYA3
  • JIYA4
  • JIYA5
  • JIYA6
  • JIYA7
  • JIYA8
  • JIYA9

we’re too soft, ignorant and definitely not bold

En dus gaat JIYA proberen hier een einde aan te maken. JIYA creëert een platform voor vrouwen. Zowel on- als offline, kunnen vrouwen met elkaar in contact komen. Het is de bedoeling dat de vrouwen elkaar faciliteren en een duwtje in de rug geven.

Alle vrouwen hebben immers een succesverhaal. Een succesvolle vrouw betekent niet een bekende of kapitaalkrachtige vrouw. Een succesvolle vrouw is een vrouw die gelukkig wordt van de dingen die zij doet. Zij put energie uit haar bezigheden en is daarmee ook van toegevoegde waarde voor anderen.

Van toegevoegde waarde kan je al zijn door eigen verhalen te delen. Daarom zal JIYA de succesverhalen van de onzichtbare, maar succesvolle vrouwen delen.

We delen de verhalen niet alleen op de website, maar ook via diverse mediakanalen. De mediapartners bieden immers het ideale platform voor het zichtbaar maken van de onzichtbare succesverhalen.

Dromen, durven, doen!

JIYA organiseert diverse lounges, lezingen, workshops en dialoogbijeenkomsten i.s.m. prominente maatschappelijke organisaties. De organisaties zijn actief in zowel Nederland als Suriname. Op die manier tracht JIYA de juiste verbinding te maken tussen vrouwen aan weerszijden van de oceaan.

Naast de samenwerkingsprojecten en mediaverhalen, zal JIYA eenmaal per jaar een inspiratielounge organiseren. Tijdens deze bijeenkomst zullen vrouwen en mannen de succesverhalen pitchen en op zoek gaan naar samenwerkingsmogelijkheden met de deelnemers. JIYA zal de verschillende doelgroepen tijdens deze bijeenkomst samenbrengen en op die manier een match maken tussen vrouwen die ondersteuning nodig hebben en vrouwen die dit kunnen bieden.

Initiatiefnemers

Over Stichting JIYA

JIYA streeft ernaar vrouwen te ondersteunen in het verwezenlijken van dromen. Elke vrouw heeft een passie en elke vrouw wil deze kunnen ervaren, elke dag weer. Toch zijn er nog velen die dat jammer genoeg niet kunnen. Vanwege diverse omstandigheden: onderdrukking, onwetendheid, onzekerheid zijn nog maar enkele aspecten. Hoe gaan vrouwen hiermee om en op welke wijze doorbreken ze de taboes en belemmeringen?

Passion is sexy